Bc. Jan Čech

Diplomová práce

Segmentace klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání podpory prodeje a loajality

Client segmentation of the pharmacies in terms of the perception of sales promotions and loyalty
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem segmentace B2C trhu. V rámci teoretické části jsou zpracovány podklady pro následné využití segmentace při analýze dat z marketingového výzkumu klientů kamenných lékáren z hlediska jejich vnímání nástrojů podpory prodeje a zvyšování loajality.
Abstract:
The main topic of diploma thesis is segmentation on B2C market. The theoretic part consist basic frame for using B2C segmentation in analytic part of diploma thesis. Analytic part is focused on marketing research of clients of stone pharmacies in relation with tools of sales promotion and tools increasing customer loyalty.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedoucí: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Čech, Jan. Segmentace klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání podpory prodeje a loajality. Pardubice, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická

Univerzita Pardubice

Fakulta chemicko-technologická

Magisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků