Funkce komerčního prostoru v galerii umění – Bc. Marika Gottwaldová
Bc. Marika Gottwaldová
Master's thesis
Funkce komerčního prostoru v galerii umění
The functions of commercial space in art gallery
Abstract:
Diplomová práce Funkce komerčního prostoru v galerii umění si klade za cíl sumarizovat základní role, jenž hrají doplňkové komerční prostory pro instituce, v jejichž struktuře fungují. Studie chronologicky popisuje vznik galerijní činnosti v České republice a v souvislosti s tím i stupňující potřebu vzniku paralelních prostředků pro podporu financování a komunikace s veřejností. S tím se pojí provoz …moreAbstract:
The thesis The functions of commercial space in the art gallery aims to summarize the essential roles played by complementary commercial space for the institutions in which structure they function. The study describes the chronological development of gallery activities with regard to the escalating need to find or create a parallel source of funding and improve communication with the public. It researches …moreKeywords
galerie umění veřejný sektor soukromý sektor marketing design shop kavárna prostory k pronájmu turismus ICOM Národní galerie v Praze Centrum současného umění DOX Dům umění města Brna Moravská galerie v Brně art galleries public sector private sector cafe space for rent tourism The National Gallery in Prague DOX Centre for Contemporary Art The Brno House of Arts The Moravian Gallery in Brno
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ydvgg/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
- Reader: PhDr. Dagmar Koudelková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Evaluace galerijní výstavy umělce Badiucao v Centru současného umění DOX
Justina Kabelková -
Využití influencerů v komunikačních strategiích kulturní instituce Centra současného umění DOX
Nikola Kudělková -
Ekonomika a financování soukromých kulturních organizací na příkladu Centra současného umění DOX
Andrea Fluhsová -
Strategie marketingové komunikace na sociálních médiích Národní galerie v Praze a Centra současného umění DOX
Sarah Salehová -
Volnočasové aktivity v Centru současného umění DOX - návrh a realizace zájmového kroužku pro žáky 1. stupně ZŠ
Eliška PÝCHOVÁ -
Role fotografie v rámci galerijní instituce \nl{} DOX - Centrum současného umění \nl{}
Jan SLAVÍK -
Komparace brandingu galerie Rudolfinum a Centra současného umění DOX
Aneta Hüblová