Funkce komerčního prostoru v galerii umění – Bc. Marika Gottwaldová
Bc. Marika Gottwaldová
Diplomová práce
Funkce komerčního prostoru v galerii umění
The functions of commercial space in art gallery
Anotace:
Diplomová práce Funkce komerčního prostoru v galerii umění si klade za cíl sumarizovat základní role, jenž hrají doplňkové komerční prostory pro instituce, v jejichž struktuře fungují. Studie chronologicky popisuje vznik galerijní činnosti v České republice a v souvislosti s tím i stupňující potřebu vzniku paralelních prostředků pro podporu financování a komunikace s veřejností. S tím se pojí provoz …víceAbstract:
The thesis The functions of commercial space in the art gallery aims to summarize the essential roles played by complementary commercial space for the institutions in which structure they function. The study describes the chronological development of gallery activities with regard to the escalating need to find or create a parallel source of funding and improve communication with the public. It researches …víceKlíčová slova
galerie umění veřejný sektor soukromý sektor marketing design shop kavárna prostory k pronájmu turismus ICOM Národní galerie v Praze Centrum současného umění DOX Dům umění města Brna Moravská galerie v Brně art galleries public sector private sector cafe space for rent tourism The National Gallery in Prague DOX Centre for Contemporary Art The Brno House of Arts The Moravian Gallery in Brno
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ydvgg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Dagmar Koudelková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Evaluace galerijní výstavy umělce Badiucao v Centru současného umění DOX
Justina Kabelková -
Využití influencerů v komunikačních strategiích kulturní instituce Centra současného umění DOX
Nikola Kudělková -
Ekonomika a financování soukromých kulturních organizací na příkladu Centra současného umění DOX
Andrea Fluhsová -
Strategie marketingové komunikace na sociálních médiích Národní galerie v Praze a Centra současného umění DOX
Sarah Salehová -
Volnočasové aktivity v Centru současného umění DOX - návrh a realizace zájmového kroužku pro žáky 1. stupně ZŠ
Eliška PÝCHOVÁ -
Role fotografie v rámci galerijní instituce \nl{} DOX - Centrum současného umění \nl{}
Jan SLAVÍK -
Komparace brandingu galerie Rudolfinum a Centra současného umění DOX
Aneta Hüblová