Bc. Jindřich Skrip

Diplomová práce

Návrh efektivního komunikačního mixu na základě reklamní kampaně

Suggestion of effective communications mixes based advertising campaign
Anotace:
V této závěrečné práci se věnuji rozboru reklamní kampaně společnosti Kooperativa. Jedná se o marketingovou kampaň, která byla zaměřena na prodej produktu ProSporty v roce 2014, tedy pojištění sportovního vybavení. Na základě dostupných informací provedu analýzu dané kampaně a vyhodnocení splnění jejich výsledků ať už z pohledu marketingových ukazatelů nebo z pohledu splnění obchodních cílů. Z dostupných …více
Abstract:
In this thesis, I analyze marketing campaign of the company Kooperativa. This is a marketing campaign that was focused on selling product ProSport in 2014, a sports equipment insurance. Based on the available information, the campaigns will analyze and evaluate compliance with their scan results both in terms of marketing and in terms of the indicators meet business goals. Available information and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.