Návrh efektivního komunikačního mixu na základě reklamní kampaně – Bc. Jindřich Skrip
Bc. Jindřich Skrip
Diplomová práce
Návrh efektivního komunikačního mixu na základě reklamní kampaně
Suggestion of effective communications mixes based advertising campaign
Anotace:
V této závěrečné práci se věnuji rozboru reklamní kampaně společnosti Kooperativa. Jedná se o marketingovou kampaň, která byla zaměřena na prodej produktu ProSporty v roce 2014, tedy pojištění sportovního vybavení. Na základě dostupných informací provedu analýzu dané kampaně a vyhodnocení splnění jejich výsledků ať už z pohledu marketingových ukazatelů nebo z pohledu splnění obchodních cílů. Z dostupných …víceAbstract:
In this thesis, I analyze marketing campaign of the company Kooperativa. This is a marketing campaign that was focused on selling product ProSport in 2014, a sports equipment insurance. Based on the available information, the campaigns will analyze and evaluate compliance with their scan results both in terms of marketing and in terms of the indicators meet business goals. Available information and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ai0ya/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.