Bc. Daniel Hocký

Bakalářská práce

Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace

Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá podporou prodeje pomocí marketingové komunikace. Záměrem autora je pomocí provedení situační analýzy a vytvoření marketingového plánu docílit zvýšení povědomí o značce a o produktu sledovaného podniku (MaT Elektra s.r.o.). Cílem práce je vytvoření souhrnného doporučení a návrhů, které zvýší tržby a tržní podíl vybrané sledované firmy na trhu.
Abstract:
This bachelor thesis deals with sales promotion through marketing communication. By performing a situational analysis and creating a marketing plan, we will improve brand awareness and the product of the monitored enterprise (MaT Elektra s.r.o.). The aim of the thesis is to summarize the recommendations and suggestions that will increase the sales and market share of the monitored company on the market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace