Fashion Event Dotek pro obecně prospěšnou organizaci Mamma Help, z.s. – Tereza Bolfová
Tereza Bolfová
Bakalářská práce
Fashion Event Dotek pro obecně prospěšnou organizaci Mamma Help, z.s.
Fashion Event Dotek for Non-profitable Organization Mamma Help
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou nově nastoleného konceptu projektu Fashion Event Dotek 2017 a jeho vlivu na projekt v následujícím roce realizace. Cílem je zjistit, zda byly změny prospěšné pro další vývoj projektu, či nikoli. Teoretická část se zabývá neziskovým sektorem se zaměřením na marketingovou komunikaci a komunikační mix v souvislosti s módní akcí. Blíže specifikuje fashion …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the newly created concept of the Fashion Event Dotek 2017 project and its impact on the project in the following year of implementation. The aim is to find out whether the changes were beneficial for further development of the project or not. The theoretical part describes the non-profit sector concentrating on marketing communication and communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Marcela Göttlichová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOLFOVÁ, Tereza. \textit{Fashion Event Dotek pro obecně prospěšnou organizaci Mamma Help, z.s.} Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/7lxc8f/. [cit. 2024-04-19].
Jak správně citovat práci
Bolfová, Tereza. Fashion Event Dotek pro obecně prospěšnou organizaci Mamma Help, z.s.. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Řízení projektu v neziskové organizaci
Filip Hykel -
Role marketingu v neziskové organizaci: Komunikační mix projektu ,,Podporuj mě...“ neziskové organizace DEJME DĚTEM ŠANCI
Tereza Tkadlecová -
Kulturní projekty nestátních neziskových organizací zaměřených na kulturní činnost
Tereza BENEŠOVÁ -
Charitativní projekty organizací zajišťující péči o děti se zdravotním postižením v Jihočeském kraji
Lenka LANDOVÁ -
Crowdfundingový projekt v neziskové organizaci Slunečnice
Adéla Olšinová -
Účtování a vykazování projektů humanitární a rozvojové pomoci v nestátní neziskové organizaci
Natálie Nachtigalová -
Návrh a realizace projektu pro neziskovou organizaci
Josef Kopřiva -
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané neziskové organizaci
Dáša Uherková