Lenka RYSKOVÁ

Bakalářská práce

Tvorba standardu stížnosti na kvalitu nebo způsob poskytování sociální služby

The Creation of Standard of the Quality Claim or the Method of Rendition of the Social Service
Anotace:
V bakalářské práci mapuji současnou situaci v podávání stížností na kvalitu nebo způsob poskytování sociálních služeb v Domově důchodců Dubí. Anketním šetřením ověřuji informovanost zaměstnanců a obyvatel tohoto zařízení o podání stížností. Vytvořila jsem na základě porovnání se současnou metodikou nová pravidla pro podávání stížností.
Abstract:
In the Bachelor´s work I have mapped the current situation in bringing the complaints of quality or of the method of rendition of the social services in the Rest Home in Dubí. By the public inquiry I have verified the informedness about filling the complaints of the staff and residents of the establishment. I have created the new rules for bringing the complaints on the basis of comparison with the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Jaroslava Mužíková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RYSKOVÁ, Lenka. Tvorba standardu stížnosti na kvalitu nebo způsob poskytování sociální služby . Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální práce