Národná mentalita ako faktor ovplyvňujúci postavenie žien v podnikaní – Denisa Gondová
Denisa Gondová
Bakalářská práce
Národná mentalita ako faktor ovplyvňujúci postavenie žien v podnikaní
Národní mentalita jako faktor ovlivňující postavení žen v podnikání
Anotace:
První část úvodní kapitoly analyzuje pojem národní mentalita a faktory, které národní mentalitu ovlivňují. Ve druhé časti první kapitoly je monitorován vývoj postavení žen ve společnosti. Ve druhé kapitole je popsáno aktuální pracovní postavení žen na Slovensku v porovnání s jejich postavením v socializmu a také je zde zahrnutý opis národní mentality Slováků. Třetí kapitola práce formou případové studie …víceAbstract:
The first part of the introductory chapter analyzes the concept of national mentality and the factors that affect the national mentality. In the second part of this chapter is monitored development of women'status in society. In the second chapter is described the current status of working women in the Slovak Republic in relation to their position in socialism and there is also included description …víceAbstract:
Prvá časť úvodnej kapitoly analyzuje pojem národná mentalita a faktory, ktoré národnú mentalitu ovplyvňujú. V druhej časti prvej kapitoly práca monitoruje vývoj postavenia žien v spoločnosti. V druhej kapitole je popísané aktuálne pracovné postavenie žien na Slovensku v porovnaní s ich postavením v socializme a tiež je tu zahrnutý opis národnej mentality Slovákov. Tretia kapitola práce, vo forme prípadovej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31605
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: Jitka Odehnalová
- Oponent: Mária Gibalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31605
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Role mentoringu v rozvoji vůdčích dovedností žen v podnikání
Vladislava Mertcalova -
Genderová statistika analýza postavení mužů a žen v ČR v podnikatelském sektoru
Eliška Kotoučková -
Postavenie ženy v podnikaní a v obchode v Číne
Lenka Vladovičová -
Udržitelnost v České republice v kontextu vývoje v pokrizovém období
Zuzana Křečková Kroupová -
Postavení ženy v obchodě a v podnikání v zemích Latinské Ameriky
Martina Žílová -
Zabezpečenie ženy v tehotenstve a v materstve
Janka Gregušová -
Ženy v malém a středním podnikání v oblasti franchisingu
Gabriela Jírů -
Změna mediální praxe žen v těhotenství a po porodu v kontextu užívání Instagramu
Eliška Koukalová