Eliška GERNATOVÁ

Bakalářská práce

Vliv online reklamy na internetový obchod

The influence of online advertising on eshop
Anotace:
Práce se zabývá online marketingem a hlavními metodami online reklamy. Motivací celé práce je zjištění stavu a vývoje online marketingových aktivit internetového obchodu Emedik za účelem dalšího vývoje a investic do online reklamy. Dle již zhotovených studií je v online reklamě spousta aspektů, které je vhodné sledovat, např. posouzení účinnosti internetových kampaní, celková návštěvnost a posouzení …více
Abstract:
This thesis deals with online marketing and main methods of online advertising. The motivation of the thesis is to determine the status and development of online marketing activities of online store Emedik for further development and investment in online advertisting. According to existing studies there are many aspects of online advertising that should be monitored, such as evaluation of the most …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GERNATOVÁ, Eliška. Vliv online reklamy na internetový obchod. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management