Zkušenosti učitelů mateřských škol s dětmi s poruchou autistického spektra – Sára Truhlářová
Sára Truhlářová
Bakalářská práce
Zkušenosti učitelů mateřských škol s dětmi s poruchou autistického spektra
Experiences of Kindergarten Teachers with Children with Autism Spectrum Disorders
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje inkluzi dětí s poruchou autistického spektra (PAS) v mateřských školách z pohledu učitelů. Hlavním cílem je prozkoumat, jak učitelé přistupují a pracují s dětmi s PAS v prostředí běžné mateřské školy. Teoretická část poskytuje komplexní pohled na poruchu autistického spektra, integraci dětí s PAS v rámci běžné mateřské školy, taktéž roli poradenských pracovišť a asistentů …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the inclusion of children with Autism Spectrum Disorder (ASD) in preschools from the perspective of teachers. The main goal is to explore how teachers approach and work with children with ASD in a typical preschool environment. The theoretical part provides a comprehensive view of Autism Spectrum Disorder, the integration of children with ASD within a regular preschool …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Truhlářová, Sára. Zkušenosti učitelů mateřských škol s dětmi s poruchou autistického spektra. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Profesní rozvoj budoucích učitelů prostřednictvím dramatické výchovy
Denisa Daňková -
Vzdělávání a profesní rozvoj učitelů 1. stupně základní školy s akcentem na aktuální požadavky
Tereza ŠANDEROVÁ -
Profesní rozvoj učitelů pohledem ředitelů mateřských škol
Barbora Adamicová -
PROFESNÍ ROZVOJ UČITELŮ STŘEDNÍCH ŠKOL
Veronika BAŤKOVÁ -
Profesní rozvoj učitelů
Terezie SMUTNÁ -
Profesní rozvoj učitelů praktického vyučování v oboru kadeřník
Iveta Špačková -
Profesní rozvoj učitelů mateřských škol ve vybraných okresech Královéhradeckého kraje
Kateřina Hlaváčková