Marketingová komunikace penzionu Kolovna – Martina Příborská
Martina Příborská
Bakalářská práce
Marketingová komunikace penzionu Kolovna
Anotace:
Hlavním cílem práce je návrh doporučení, která povedou ke zvýšení počtu ubytovaných hostů penzionu Kolovna na základě provedené analýzy marketingové komunikace a dotazníkového šetření mezi hosty penzionu.V rámci teoretické části byla provedena literární rešerše českých i zahraničních autorů, která byla zaměřena na marketing, marketing hotelového provozu, marketingový mix pohostinství a cestovního ruchu …víceAbstract:
The main goal is to suggest recommendation which is going to leads to increase the number of accomodated guests in boarding house called Kolovna based on the analysis of the marketing communication and questionnaires between guests of the boarding house.In the theoretical part of my bachelor thesis the literal research of czech and foreign authors was done and which was focused on marketing, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/7mig3j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Dopady onemocnění COVID-19 na hotelový marketing
Mariia Otstavnova -
Interkulturní management v hotelovém provozu v destinaci Tunisko
Dita Msakni -
Zefektivnění využívání surovin k přípravě pokrmů v hotelovém provozu
Patrik Hajn -
Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu
Veronika Urbánková -
Vliv direkt marketingu na řízení hotelového provozu
Dagmar HASÍKOVÁ -
Využití RFID technologií v logistickém řetězci hotelového provozu
Josef Špak -
Návrh opatření ke zvýšení tržeb ve vybraném hotelovém provozu
Petr TRNKA -
Marketing hotelu Mövenpick
Kateřina Jachninová
Název
Vložil
Vloženo
Práva