Analýza postojů spotřebitele k etickým aspektům marketingové komunikace na sociálních sítích – Kateřina Fišerová
Kateřina Fišerová
Diplomová práce
Analýza postojů spotřebitele k etickým aspektům marketingové komunikace na sociálních sítích
Analysis of Consumer Attitudes Towards Ethical Aspects of Marketing Communication on Social Networks
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu postojů spotřebitelů k etickým aspektům marketingové komunikace na sociálních sítích. Teoretická část se věnuje základním etickým principům v marketingové komunikaci a jejich aplikaci v kontextu sociálních médií. Dále zkoumá historický vývoj etiky a koncept morálky, s důrazem na dynamiku sociálních sítí. Také se soustředí na charakteristiku influencerů, influencer …víceAbstract:
This master's thesis focuses on analyzing consumers' attitudes towards the ethical aspects of marketing communication on social media platforms. The theoretical part delves into the basic ethical principles in marketing communication and their application within the context of social media. It also examines the historical development of ethics and the concept of morality, emphasizing the dynamics of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153287
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Lenka Švajdová
- Oponent: Ivana Bulanda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FIŠEROVÁ, Kateřina. \textit{Analýza postojů spotřebitele k etickým aspektům marketingové komunikace na sociálních sítích}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/7mj0zj/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Etika velkých dat na sociálních sítích se zaměřením na soukromí
Eliška Weisová -
Etika v sociálních sítích
Gabriela Gogelová -
Vliv sociálních sítí Facebook a Instagram na morální hodnoty žáků na 2. stupni ZŠ
Anna Rosůlková -
Informačná etika na sociálnych sieťach
Soňa Harňaková -
Etika v propagaci multi-level marketingu na sociálních sítí
Michal Plochý -
Současná problematika rodiny pohledem křesťanské etiky a její návaznost na sociální práci, zvláště s ohledem na podněty dokumentu Amoris laetitia
Eva VESELÁ -
Možnosti a meze uplatnění etiky zaměřené na redukci extrémního utrpení v sociální práci
Tomáš Jašek -
Vnímaný vliv etického kodexu na činnosti pracovníků České televize Brno při práci na sociálních sítích
Tereza TICHÁ