Petr Bienek

Bachelor's thesis

Analýza reakčních dob řidiče v provozu silničního vozidla

Analysis of Reaction Times of Road Vehicle Driver
Abstract:
Tato práce rozebírá reakční doby řidiče a vlivy provozních situací na velikost těchto dob. Cílem je navrhnutí postupu pro zjišťování reakčních dob a poté realizovat experimentální měření pro vybrané situace. Skutečná technicky možná délka reakční doby je rozhodující činitel při posuzování průběhů a příčin nehodových dějů.
Abstract:
This thesis analyses reaction times and influences of road traffic situations regarding these reaction times. The goal is to propose a procedure for detecting reaction times and then implement an experimental measuring for selected situations. Real technically posssible reaction time is deciding factor in judging courses and causes of traffic accidents.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2019
  • Supervisor: Jaromír Široký
  • Reader: Michal Richtář

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava