E-commerce prodejci potravin na českém trhu – Nikola Semeráková
Nikola Semeráková
Bakalářská práce
E-commerce prodejci potravin na českém trhu
E-commerce Grocery Retailers in the Czech Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá popisem online prodejců potravin na českém trhu - Tesco Potraviny online, Rohlik.cz a Košík.cz. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zaměřuje na nejnovější trendy v oblasti e-commerce, prodeje potravin online, nákupního chování českého zákazníka na internetu a marketingové strategie. Praktická část práce je zpracována především …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with an analysis of online grocery retailers in the Czech market - Tesco Potraviny online, Rohlik.cz, Košík.cz. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part focuses on the latest trends in e-commerce, e-grocery, buying behaviour of Czech customers on the Internet and marketing strategies. The practical part of the thesis is based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70036
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Aneta Zímová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70036
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Emmanuel Paul Kane -
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
Robin Dekker -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
David Mikulecký