Umění kultury hráčů digitálních her – Bc. Zdeněk Záhora
Bc. Zdeněk Záhora
Master's thesis
Umění kultury hráčů digitálních her
The Art of the Culture of Digital Game Users
Anotácia:
Digitální hry mají své nezastupitelné místo v kultuře. Jsou celosvětovou formou masové zábavy, často spojované s pasivní konzumací obsahu, ale zároveň poskytují uživatelům platformu pro kreativní činnost. Cílem práce je poskytnout náhled na kulturu hráčů digitálních her, a to na základě zmapování kreativně-umělecké produkce. Práce rozlišuje základní formy produkovaných děl a uměleckých strategií. Lze …viacAbstract:
Digital games have unsubstituable place in our culture. They are worldwide form of mass entertainment, commonly associated with the idea of passive consuming of content, but at the same time games provide their users with a platform for creative activities. The main goal of this thesis is to provide an outlook on culture of digital game users on the basis of identified typology of their art-like production …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pfqi4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedúci: Mgr. Jaroslav Švelch, PhD.
- Oponent: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Gameart - digitální hry a současná vizuální kultura
Jan Miškov -
Vyprávění v oblasti digitálních her a jeho vliv na hráče
Filip Daňhel -
Postavení knihy v digitální éře
Lenka Křupalová -
Vývoj audiovizuálních produkcí v digitální éře.
Petr Babinec -
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Bridges and misunderstandings: at the intersection of art, design and science, through the parallel sonification of textual data of a work in two languages
Marek Štvrtňa