Sémiotická analýza reklamních plakátů kampaně „Romové pracují a chtějí pracovat" – Bc. Irena Varaďová
Bc. Irena Varaďová
Diplomová práce
Sémiotická analýza reklamních plakátů kampaně „Romové pracují a chtějí pracovat"
A Semiotic Analysis of Advertising Posters Related to "Romové pracují a chtějí pracovat" Campaign
Anotace:
Tato diplomová práce si klade za cíl podrobit sémiotické analýze poutače podporující kampaň „Romové pracují a chtějí pracovat“, která byla roku 2013 představena občanským sdružením IQ Roma servis, o.s. jako odpověď na rasistické nálady panující v české společnosti. Popisované artefakty mají formu tištěných plakátů, které byly v pěti odlišných (přesto však v mnohých znacích totožných) mutacích prezentovány …víceAbstract:
This thesis aims to perform a semiotic analysis of posters supporting the campaign "Romové pracují a chtějí pracovat" which was introduced in 2013 by civic association IQ Roma servis as a response to racist moods that has spread within the Czech society. Discussed posters were designed in five different variations (each of which was, however, created upon the common basis) that were posted for one …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/igu29/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2015
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Kateřina Kirkosová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Michal Tkaczyk
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Advertising Brexit: Elements of Persuasion in the Facebook Campaign
Natália Belicová -
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Simona Nováková -
Reklamní kampaň a její plánování
David Levička -
Semiotická analýza vybraných plagátov Divadla Husa na provázku
Natália Saganová -
Individualismus a narcismus v mediální komunikaci na příkladu reklamní kampaně firmy Bernard
Irena Pohlová -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Discourse Analysis of Health and Social Advertising
Iveta Danišová -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ