Julie Arsentyeva

Master's thesis

Start an Online Fashion Brand from Scratch

Brand launch online módní značky
Abstract:
Tato práce si klade za cíl představit novou online módní značku a navrhnout pro ni vhodnou marketingovou kampaň. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů Branding a Fashion Marketing. Praktická část představuje novou značku oblečení, její klíčové hodnoty a brand identitu. Hlavním cílem této práce bylo vybrat cílovou skupinu značky, identifikovat její hlavní konkurenty, navrhnout marketingovou kampaň …more
Abstract:
This thesis aims to introduce a new online fashion brand and propose a well-performing marketing campaign suitable for the company. In the theoretical section, the concepts of branding and fashion marketing are explained. The practical part presents a new clothing brand, its idea, key values and identity. The core of this thesis is to select the right target group for the brand, identify its competitors …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 2. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2021
  • Supervisor: Elvíra Čermáková
  • Reader: Vladimíra Khelerová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82976