Start an Online Fashion Brand from Scratch – Julie Arsentyeva
Julie Arsentyeva
Diplomová práce
Start an Online Fashion Brand from Scratch
Brand launch online módní značky
Anotace:
Tato práce si klade za cíl představit novou online módní značku a navrhnout pro ni vhodnou marketingovou kampaň. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů Branding a Fashion Marketing. Praktická část představuje novou značku oblečení, její klíčové hodnoty a brand identitu. Hlavním cílem této práce bylo vybrat cílovou skupinu značky, identifikovat její hlavní konkurenty, navrhnout marketingovou kampaň …víceAbstract:
This thesis aims to introduce a new online fashion brand and propose a well-performing marketing campaign suitable for the company. In the theoretical section, the concepts of branding and fashion marketing are explained. The practical part presents a new clothing brand, its idea, key values and identity. The core of this thesis is to select the right target group for the brand, identify its competitors …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82976
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Elvíra Čermáková
- Oponent: Vladimíra Khelerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82976
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Building a Strong Brand for an Online Travel Agency Company in Egypt
Mostafa Ahmed Mostafa Selim -
Marketing Communication for a Strong Brand Building
Anastasiia Lukianenko -
Building a Strong Brand: A Case Study of McDonald's Corporation
Monika PFEIFFEROVÁ -
Komunikácia ako kľúčová aktivita a nástroj rozvoja vzťahov so zákazníkmi.
Adriána Fedorová -
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Jan-Michel Gawinski -
Proposal of a marketing campaign for a selected brand
Natálie ANDĚLOVÁ -
Fashion marketing: Vnímání značky ALDO u zákazníků na českém trhu
Kateřina Entlerová -
Analýza marketingové komunikace fast fashion značky
Klára Karpetová