Ing. Ľubomír Jalovičiar

Bakalářská práce

Bankovní marketing

Banking marketing
Abstract:
The aim of the bachelors work is to clarify the concept of bank marketing, as a specific chapter the marketing of services, including its specifity - the extended marketing mix, denoted as 7P and monitoring these processes in a concrete bank organization. The first part is to familiarize with the problems of existence and developing of commercial banks and banking in Slovakia. The second part of this …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce s názvom Bankový marketing je ozrejmenie pojmu bankového marketingu, ako špecifickej kapitoly k marketingu služieb, včítane jeho špecifika - rozšíreného marketingového mixu, označeného ako 7P a sledovaniu týchto postupov v konkrétnej bankovej organizácii. Prvá časť práce má za cieľ oboznámiť s problematikou existencie a rozvoja obchodných bánk a bankovníctva na Slovensku. Druhá …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 7. 2009
  • Vedoucí: Ing. Dalibor Pánek, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Bartolomej Hajnik, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finanční podnikání