Jiří Vodehnal

Master's thesis

Lesson Planning

Lesson Planning
Abstract:
Diplomová práce se zabývá plánováním {--} projektováním vyučovací hodiny jakožto jednou z oblastí profesní kompetence učitele. Práce je rozdělena do dvou částí {--} teoretická a praktická. Na začátku je vysvětlena teorie, analyzována problematika plánování vyučovací jednotky anglického jazyka ve všech jejich aspektech jako jsou cíle, fáze, typy učebních aktivit, didaktické prostředky, hodnocení, časový …viac
Abstract:
The thesis deals with planning {--} projecting the lesson as one of the areas of teacher{\crq}s professional competence, is sectioned into two parts {--} theoretical and practical. In the theoretical part difficulties in planning the teaching unit are analysed in all aspects. The theory is further confronted with results of the research focused on the planning of English language teaching.
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2008
  • Vedúci: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vodehnal, Jiří. Lesson Planning. Pardubice, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická