Jiří Vodehnal
Diplomová práce
Lesson Planning
Lesson Planning
Abstract:
Diplomová práce se zabývá plánováním {--} projektováním vyučovací hodiny jakožto jednou z oblastí profesní kompetence učitele. Práce je rozdělena do dvou částí {--} teoretická a praktická. Na začátku je vysvětlena teorie, analyzována problematika plánování vyučovací jednotky anglického jazyka ve všech jejich aspektech jako jsou cíle, fáze, typy učebních aktivit, didaktické prostředky, hodnocení, časový …víceAbstract:
The thesis deals with planning {--} projecting the lesson as one of the areas of teacher{\crq}s professional competence, is sectioned into two parts {--} theoretical and practical. In the theoretical part difficulties in planning the teaching unit are analysed in all aspects. The theory is further confronted with results of the research focused on the planning of English language teaching.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2008
- Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vodehnal, Jiří. Lesson Planning. Pardubice, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Professional Development of an Experienced Teacher - Case Study
Vlasta Palichová -
Teaching English to Children with Learning Differences by a Novice Teacher
Kateřina Šimarová -
Creating Interventions: Exploring the Motivations and Aims of Public Space Data Visualization Creators
Magdaléna Bohuslavová -
The Power of Literature: Philosophy Beyond Authorial Aims
Diana Kalášková -
Reform in the EU copyright law: Copyright in the Digital Single Market: Directive Aims, Reasons and Impacts on Affected Subjects
Martino De Faccio -
Cognitive aims in vocabulary learning and teaching
Nina Nadžakovičová -
Aims in Teaching and Testing Writing in ELT
Pavla Jahodová -
Lustration Systems in Poland and the Czech Republic - The Aims and Procedures of Political Cleansing
Maciej Chmielewski