Bc. Aneta Žemličková

Bakalářská práce

Zavedení nového produktu na trh

Presentation of a new product on the market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zavedením nového produktu na tuzemský trh. Je zaměřena na výrobek Gentleman Sock pánské elegantní luxusní ponožky a problematiku spojenou s jeho vstupem na trh. Teoretická část popisuje postup zavedení nového výrobku na trh, objasňuje SWOT a STEP analýzu, marketingový mix a jeho strategie a dělení logotypů. V praktické části se přistupuje k popisu firmy, analýze relevantních …více
Abstract:
This thesis deals with a new product launch into the domestic market. The focused product is Gentleman Sock - elegant luxury socks for men - and the issues associated with its entry into the market. The theoretical part describes the process of launching a new product into the market, explains SWOT and STEP analysis, the marketing mix and its strategies and logotype division. In the practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Ludmila Fridrichová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Žemličková, Aneta. Zavedení nového produktu na trh. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilní
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

Technická univerzita v Liberci

Fakulta textilní

Bakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing