Zavedení nového produktu na trh – Bc. Aneta Žemličková
Bc. Aneta Žemličková
Bakalářská práce
Zavedení nového produktu na trh
Presentation of a new product on the market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zavedením nového produktu na tuzemský trh. Je zaměřena na výrobek Gentleman Sock pánské elegantní luxusní ponožky a problematiku spojenou s jeho vstupem na trh. Teoretická část popisuje postup zavedení nového výrobku na trh, objasňuje SWOT a STEP analýzu, marketingový mix a jeho strategie a dělení logotypů. V praktické části se přistupuje k popisu firmy, analýze relevantních …víceAbstract:
This thesis deals with a new product launch into the domestic market. The focused product is Gentleman Sock - elegant luxury socks for men - and the issues associated with its entry into the market. The theoretical part describes the process of launching a new product into the market, explains SWOT and STEP analysis, the marketing mix and its strategies and logotype division. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Ludmila Fridrichová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Žemličková, Aneta. Zavedení nového produktu na trh. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová