Udržitelná móda jako příležitost: prosazování alternativ k fast fashion – Nikola Režňáková
Nikola Režňáková
Bakalářská práce
Udržitelná móda jako příležitost: prosazování alternativ k fast fashion
Sustainable Fashion as a Opportunity: Asserting Alternatives to Fast Fashion
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá případovou studií pěti konkrétních módních značek, a to Batohama, Flam Label, ToByŠlo, Vaneš fashion a Venna studio. V teoretické části autorka zmiňuje fast fashion a její negativní dopady na planetu i člověka, dále představuje udržitelnou módu a udržitelné a etické nakupování, jako šetrnější a ekologičtější variantu. V praktické části za pomoci kvalitativního výzkumu autorka …víceAbstract:
This bachelor thesis contains a case study of five specific fashion brands, those being Batohama, Flam Label, Vaneš fashion, ToByŠlo, Venna studio. In the theoretical part the author describes fast fashion and its negative impacts on the planet and people, next she introduces sustainable fashion and sustainable and ethical shopping as a eco-friendly alternative. In the practical part the author analyzes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 11. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83738
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: Karel Čada
- Oponent: Jana Gašková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83738
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.