Analýza spokojenosti hostů s kvalitou služeb hotelu A-Austerlitz v Brně – Petra Bajnárová
Petra Bajnárová
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti hostů s kvalitou služeb hotelu A-Austerlitz v Brně
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza spokojenosti hotelových hostů v hotelu A-Austerlitz v Brně, zjištění nedostatků při poskytování služeb na základě dotazníkového šetření a zformulovat návrhy na eliminaci těchto nedostatků.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.