Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh – Bc. Tetiana Remezovska
Bc. Tetiana Remezovska
Bakalářská práce
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
The competitive advantage of the Czech company as a part of the marketing strategy while entering a foreign market
Anotace:
Bakalářská práce je věnována zhodnocení konkurenční výhody českého podniku při jeho vstupu na ruský trh. Výzkum je uskutečněn na základě podniku Bernard. Jedná se o rodinný pivovar s relativně dlouhou tradicí vaření piva. Cílem práce je na základě analýzy konkurenční výhody firmy se zohledněním výzkumu mikro a makro okolí vytvořit podnikatelský plán, který stanoví kroky realizace, vyhodnotí efektivnost …víceAbstract:
The bachelor thesis is devoted to the evaluation of the competitive advantage of a Czech company when entering the Russian market. The research is carried out on the basis of Bernard. It is a family brewery with a relatively long tradition of brewing beer. The aim of the thesis is to create a business plan based on the analysis of the competitive advantage of the company, taking into account the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i1s44/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Patricia Jakešová
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
REMEZOVSKA, Tetiana. \textit{Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/7n3n7d/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Branding jako konkurenční výhoda v praxi rodinného podnikání
Jiří Čadek -
Socioemocionální bohatství rodinného podnikání jako zdroj konkurenční výhody
Kalchenko Kalchenko -
Strategie společenské odpovědnosti/udržitelného podnikání jako konkurenční výhoda
Valerie Vokounová -
Etika v podnikání jako konkurenční výhoda
Adéla Křivánková -
Etické chování jako konkurenční výhoda
Victoria Ruban -
Marketingová vitalita rodinného podniku jako konkurenční výhoda
Adam Jakubal -
Inovace v podnikání - získávání konkurenční výhody
Dana Vicianová -
Socioemocionální bohatství rodinného podniku jako zdroj konkurenční výhody
Elena Levchukova