Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh – Bc. Tetiana Remezovska
Bc. Tetiana Remezovska
Bachelor's thesis
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
The competitive advantage of the Czech company as a part of the marketing strategy while entering a foreign market
Abstract:
Bakalářská práce je věnována zhodnocení konkurenční výhody českého podniku při jeho vstupu na ruský trh. Výzkum je uskutečněn na základě podniku Bernard. Jedná se o rodinný pivovar s relativně dlouhou tradicí vaření piva. Cílem práce je na základě analýzy konkurenční výhody firmy se zohledněním výzkumu mikro a makro okolí vytvořit podnikatelský plán, který stanoví kroky realizace, vyhodnotí efektivnost …moreAbstract:
The bachelor thesis is devoted to the evaluation of the competitive advantage of a Czech company when entering the Russian market. The research is carried out on the basis of Bernard. It is a family brewery with a relatively long tradition of brewing beer. The aim of the thesis is to create a business plan based on the analysis of the competitive advantage of the company, taking into account the research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/i1s44/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Patricia Jakešová
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
REMEZOVSKA, Tetiana. \textit{Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/7n3n7d/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Branding jako konkurenční výhoda v praxi rodinného podnikání
Jiří Čadek -
Socioemocionální bohatství rodinného podnikání jako zdroj konkurenční výhody
Kalchenko Kalchenko -
Strategie společenské odpovědnosti/udržitelného podnikání jako konkurenční výhoda
Valerie Vokounová -
Etika v podnikání jako konkurenční výhoda
Adéla Křivánková -
Etické chování jako konkurenční výhoda
Victoria Ruban -
Marketingová vitalita rodinného podniku jako konkurenční výhoda
Adam Jakubal -
Inovace v podnikání - získávání konkurenční výhody
Dana Vicianová -
Socioemocionální bohatství rodinného podniku jako zdroj konkurenční výhody
Elena Levchukova