Interakce hudebních tvůrců a posluchačů prostřednictvím digitálních médií a sociálních sítí. – Bc. Valentýna Dědová
Bc. Valentýna Dědová
Bakalářská práce
Interakce hudebních tvůrců a posluchačů prostřednictvím digitálních médií a sociálních sítí.
Interaction between musicians and audiences through digital media and social networking.
Anotace:
Bakalářská práce vystihuje proměny v prožívání hudby, vyvolanými rozvojem digitálních médií, umožňující nové podoby interakcí mezi hudebním tvůrcem a posluchačem v prostředí sociálních sítí. Vymezuje teoretické pojmy z oblasti médií a mediální komunikace, zvlášť se věnuje komunikaci zprostředkované digitální technologií a rozebírá typologii uživatelů digitálních sociálních sítí. Klasifikuje konkrétní …víceAbstract:
This bachelor thesis captures changes in how we experience music. These changes have been caused by digital media expansion and at the same time they have enabled new ways of interaction within social networks for listeners. It describes theoretical terms related to media and media communication fields. Above all it is devoted to digital technology communication and analyses social networks users’ …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ecnha/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2016
- Vedoucí: PhDr. Aleš Opekar, CSc.
- Oponent: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
E-komerce a sociální komerce jako inovativní obchodní model hudebního vydavatelství
Josef Vágner -
Nová média a sociální sítě a jejich vliv na hudebně vydavatelský průmysl
Lucie Štěpánková -
Mapování funkcí sociálních sítí v současném hudebním průmyslu
Aneta Macénková -
(Ne)legální stahování hudby a jeho dopad na hudební průmysl
Václav Kučera -
Využití nástrojů interaktivních médií na sociálních sítí v hudebním průmyslu
Tereza Koukalová -
Marketingová komunikace maloobchodní sítě COOP a návrh nových forem marketingové komunikace pro značku COOP
Jan Špetla -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Komunikace v prostředí nových technologií: Internetová komunikace a sociální sítě
Roman KRÁSA