Interakce hudebních tvůrců a posluchačů prostřednictvím digitálních médií a sociálních sítí. – Bc. Valentýna Dědová
Bc. Valentýna Dědová
Bachelor's thesis
Interakce hudebních tvůrců a posluchačů prostřednictvím digitálních médií a sociálních sítí.
Interaction between musicians and audiences through digital media and social networking.
Abstract:
Bakalářská práce vystihuje proměny v prožívání hudby, vyvolanými rozvojem digitálních médií, umožňující nové podoby interakcí mezi hudebním tvůrcem a posluchačem v prostředí sociálních sítí. Vymezuje teoretické pojmy z oblasti médií a mediální komunikace, zvlášť se věnuje komunikaci zprostředkované digitální technologií a rozebírá typologii uživatelů digitálních sociálních sítí. Klasifikuje konkrétní …moreAbstract:
This bachelor thesis captures changes in how we experience music. These changes have been caused by digital media expansion and at the same time they have enabled new ways of interaction within social networks for listeners. It describes theoretical terms related to media and media communication fields. Above all it is devoted to digital technology communication and analyses social networks users’ …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ecnha/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 2. 2016
- Supervisor: PhDr. Aleš Opekar, CSc.
- Reader: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DĚDOVÁ, Valentýna. \textit{Interakce hudebních tvůrců a posluchačů prostřednictvím digitálních médií a sociálních sítí.}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2015. Available from: https://theses.cz/id/7n64jk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
E-komerce a sociální komerce jako inovativní obchodní model hudebního vydavatelství
Josef Vágner -
Nová média a sociální sítě a jejich vliv na hudebně vydavatelský průmysl
Lucie Štěpánková -
Mapování funkcí sociálních sítí v současném hudebním průmyslu
Aneta Macénková -
(Ne)legální stahování hudby a jeho dopad na hudební průmysl
Václav Kučera -
Využití nástrojů interaktivních médií na sociálních sítí v hudebním průmyslu
Tereza Koukalová -
Marketingová komunikace maloobchodní sítě COOP a návrh nových forem marketingové komunikace pro značku COOP
Jan Špetla -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Komunikace v prostředí nových technologií: Internetová komunikace a sociální sítě
Roman KRÁSA