Bc. Luboš Haranza

Bachelor's thesis

Sociální marketing v podmínkách ČR

Social marketing in terms of ČR
Abstract:
Bakalářská práce na téma Sociální marketing v podmínkách ČR se v teoretické části zabývá vymezením pojmu sociální marketing, rozdíly mezi komerčním a sociálním marketingem a uvádí jiné formy marketingu se sociálními prvky. Hlavním cílem práce je představení dvou aktuálních kampaní z českého prostředí a zhodnocení plnění cílů těchto kampaní.
Abstract:
The bachelor thesis Social marketing in terms of ČR deal with defining of the term Social Marketing, the differences between commercial and social marketing and it's presents other forms of marketing with social elements. The main objective of this work is to introduce two current campaigns in the Czech environment and evaluation the goals these campaigns.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 10. 2012
  • Supervisor: Mgr. Stanislava Borejová
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní