Sociální marketing v podmínkách ČR – Bc. Luboš Haranza
Bc. Luboš Haranza
Bachelor's thesis
Sociální marketing v podmínkách ČR
Social marketing in terms of ČR
Anotácia:
Bakalářská práce na téma Sociální marketing v podmínkách ČR se v teoretické části zabývá vymezením pojmu sociální marketing, rozdíly mezi komerčním a sociálním marketingem a uvádí jiné formy marketingu se sociálními prvky. Hlavním cílem práce je představení dvou aktuálních kampaní z českého prostředí a zhodnocení plnění cílů těchto kampaní.Abstract:
The bachelor thesis Social marketing in terms of ČR deal with defining of the term Social Marketing, the differences between commercial and social marketing and it's presents other forms of marketing with social elements. The main objective of this work is to introduce two current campaigns in the Czech environment and evaluation the goals these campaigns.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lqh73/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 10. 2012
- Vedúci: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační kampaň O2 Slovakia na podporu povědomí o listopadu 89
Mária Andršová -
Slovensko pred vstupom do EÚ. Slovenská informačná kampaň o EÚ a o predvstupových nástrojoch EU.
Eva Pilarčíková -
Diskurz o sexuálním obtěžování očima sociálních aktérů a aktérek v kampani #metoo
Vanda Hendrychová -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích společnosti COEX, s.r.o.
Markéta Pažoutová -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích pro Infinit s. r. o.
Klára Javůrková -
Propaganda v online prostředí: referendum o Brexitu
Jan Hájek -
Válka proti šílenství kulturní studie o video kampaních "pověd omí o nemoci" na svépomocných webových stránkách
Yael Ben-Horin -
Návrh marketingové kampaně na podnikatelský rozvoj pro Party mirror, s.r.o.
Ondřej Pabišta