Tier in der Werbung und seine Funktion am Beispiel von Werbetexten für Katzenfutter – Nikol KUNÁŠKOVÁ
Nikol KUNÁŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Tier in der Werbung und seine Funktion am Beispiel von Werbetexten für Katzenfutter
Animal in advertising and its function on the example of cat food texts
Abstract:
This bachelor thesis consists of two parts, a theoretical part and a practical part. The theoretical part deals with the explanation of basic concepts related to advertisement and advertising texts. It characterises the specific features and linguistic methods used in the creation of advertising texts. The practical part analyses this characteristic on sample advertising texts.Abstract:
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů týkající se reklamy a reklamních textů. Blíže charakterizuje konkrétní rysy a jazykové prostředky užité při tvorbě reklamních textů. Praktická část tuto charakteristiku analyzuje na vybraných reklamních textech.
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Eva Hrdinová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUNÁŠKOVÁ, Nikol. \textit{Tier in der Werbung und seine Funktion am Beispiel von Werbetexten für Katzenfutter}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/7ne01j/.
Jak správně citovat práci
KUNÁŠKOVÁ, Nikol. Tier in der Werbung und seine Funktion am Beispiel von Werbetexten für Katzenfutter. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
German: teaching focus / NJma-Zmi
Práce na příbuzné téma
-
Frazémy, parémie a okřídlené výrazy jako jazykový prostředek polské reklamy
Alena Vybíhalová -
Lexikální protředky v jazyce reklamy
Zuzana CHALUPOVÁ -
Analýza reklam na sociální síti na trhu s potřebami pro domácí zvířata
Denisa Vidová -
Premeny výstavného priestoru typu biela kocka po roku 1989
Lenka Janíčková -
Veřejná správa na Slovensku 1938-1945
Dušan Kocka -
Studium proměnných hvězd ve vysokoenergetické části spektra
Matúš Kocka -
Komplexní restaurování starého tisku
Marek Kocka -
Identifikace rentgenových a gama zdrojů v optickém oboru
Matúš Kocka
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
18. 6. 2024