Marketing e-shopu ve fázi start-upu – Bc. Nikolas Kožurik
Bc. Nikolas Kožurik
Master's thesis
Marketing e-shopu ve fázi start-upu
Marketing of an e-shop in its start-up phase
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketing e-shopu ve fázi start-upu. První část práce se věnuje teorii e-shopu, jeho založení a marketingu a je zaměřená především na online propagaci e-shopu ve fázi start-upu. V druhé části práce je představen podnikatelský záměr e-shopu s pánským oblečením Stylish Man. Byla zde provedena analýza podnikatelského záměru e-shopu Stylish Man, analýza marketingové …viacAbstract:
This thesis focuses on a startup marketing e-shop. The first part describes the theory of e-shop, how it was founded and its marketing, especially online promotion during startup. The second part focuses on a business plan of e-shop with men’s clothing called Stylish Man. Analysis of the e-shop’s business plan was performed. This included analysis of the competition’s marketing communication along …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f5avv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedúci: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.