Bc. Nikolas Kožurik

Diplomová práce

Marketing e-shopu ve fázi start-upu

Marketing of an e-shop in its start-up phase
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketing e-shopu ve fázi start-upu. První část práce se věnuje teorii e-shopu, jeho založení a marketingu a je zaměřená především na online propagaci e-shopu ve fázi start-upu. V druhé části práce je představen podnikatelský záměr e-shopu s pánským oblečením Stylish Man. Byla zde provedena analýza podnikatelského záměru e-shopu Stylish Man, analýza marketingové …více
Abstract:
This thesis focuses on a startup marketing e-shop. The first part describes the theory of e-shop, how it was founded and its marketing, especially online promotion during startup. The second part focuses on a business plan of e-shop with men’s clothing called Stylish Man. Analysis of the e-shop’s business plan was performed. This included analysis of the competition’s marketing communication along …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.