Onboarding Policy for Company in Aesthetic Market – Gabriela Švecová
Gabriela Švecová
Diplomová práce
Onboarding Policy for Company in Aesthetic Market
Náborová firemní politika pro společnost na estetického trhu
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvoření náborový procesu pro specifickou společnost, která působí na trhu Velké Británie. Tento náborový proces je definován v rámci zákaznického servisu se zaměřením na behaviorální aspekty a požadavky vyjádřené zákazníky a jejich očekáváním. Dalším cílem je navrhnutí pilířů zákaznických služeb na základě potřeb klientů. V teoretické části je popsán samotný náborový …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to establish an onboarding process for a specific company in the market of the United Kingdom. This onboarding is defined for customer service with a distinct focus on behavioral aspects and requirements expressed by the customers and their expectations. Further, the aim is to design customer service pillars based upon the needs of the customers. In the theoretical part …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83653
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: Marek Stříteský
- Oponent: Daniela Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83653
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Management
Práce na příbuzné téma
-
Probabilistic tool for word segmentation to grammar-based units
Josef Plch -
Péče o zaměstnance se zaměřením na onboarding
Tereza Tkáčová -
Analysis of recruitment and onboarding of hybrid employees in Vietnam
Hoai Thuong Nguyen -
Web-Based Individual Approach Employee Training Tool
Aneta Čadová -
Fluktuace zaměstnanců na pozici obchodníka po telefonu a její důsledky pro nábor
Adéla Štěpanovská -
Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company
Aitolkyn Abdigali -
Customer Service at an American company based in the Czech Republic with commentary and glossary
Michaela DOLINSKÁ -
The Situation of the Jewish Minority in the United Kingdom During the 1930s
Pavlína Benešová