Příležitost podnikání v multilevel marketingových společnostech pro studenty Univerzity Palackého v Olomouci – Jarmila Muráňová
Jarmila Muráňová
Diplomová práce
Příležitost podnikání v multilevel marketingových společnostech pro studenty Univerzity Palackého v Olomouci
Business opportunity in multilevel marketing societies for students of University of Palacký in Olomouc
Anotace:
Magisterská diplomová práce na téma Příležitost podnikání v multilevel marketingových společnostech pro studenty Univerzity Palackého v Olomouci pojednává o souvislostech, kladech a záporech takovéto příležitosti. Práce má dva cíle ? jedním je nashromáždit teoretické i praktické poznatky, které se k možnosti tohoto uplatnění studentů vztahují, druhým cílem je seznámit s těmito poznatky vhodnou formou …víceAbstract:
The thesis called Business opportunity in multilevel marketing societies for students of University of Palacký in Olomouc treats the context, advantages and disadvantages of this opportunity. The thesis has two goals. One of them is to incorporate theoretical and practical knowledge connected to the opportunity. Presantation od these results to students of the University of Palacký in Olomouc is the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
- Vedoucí: Zdeněk Puchinger
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MURÁŇOVÁ, Jarmila. \textit{Příležitost podnikání v multilevel marketingových společnostech pro studenty Univerzity Palackého v Olomouci}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/7nk5rq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2009 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Discovering Near East – An investigation of personal, cultural, and job-related experience of students of the Prehistoric Archaeology of the Near East department (PANE) participating in excavations in countries of the Near East
Jan Kovář -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
Implement the Strategic Plan of Educational and Creative Activities of the Faculty of Education, Palacký University in Olomouc
Davide PAVESI -
Intercultural communicative competence (ICC) of university teachers at Palacký University Olomouc
Wenqian WANG -
Čtení a čtenáři v současné době: trendy, preference, perspektivy (na základě ankety mezi studenty tří ruských univerzit a studenty Univerzity Palackého v Olomouci)
Miroslav HOLUB -
Analýza preferencí při účasti na cestovním ruchu u studentů Univerzity Palackého - porovnání preferencí studentů Fakulty tělesné kultury a Přírodovědecké fakulty
Kateřina HRBKOVÁ -
Preference studentů při účasti na cestovním ruchu Porovnání studentů Univerzity Palackého a studentů University of Gothenburg
Ondřej ŠTĚPÁN -
Time management studentů Univerzity Palackého v Olomouci (případová studie)
Eliška VENHUDOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva