Hana Šnajdarová

Diplomová práce

Projekt zvyšování konkurenční schopnosti firmy MPL TRADING, s.r.o. s využitím nástrojů CRM

The improving of the competitiveness of firms MPL TRADING, s.r.o. project using CRM tools
Anotace:
Cieľom tejto diplomovej práce je vytvoriť projekt zvyšovania konkurenčnej schopnosti firmy MPL Trading, s.r.o. s využitím nástrojov CRM. Projekt je zacielený na posilňovanie vzťahov s kľúčovými zákazníkmi, a tiež zlepšovanie a zdokonaľovanie marketingových procesov. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť sa zaoberá prieskumom literárnych prameňov, zameraných na CRM a zákaznícky …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to create a project for improvement of the competitiveness of firm MPL TRADING, s.r.o. using CRM tools. The project is aimed on strengthening relationships with key customers. It is also focused on improving and developing marketing processes. The work is divided into theoretical and practical part. Theoretical part contains literature research focused on CRM and customer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor: 20745

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šnajdarová, Hana. Projekt zvyšování konkurenční schopnosti firmy MPL TRADING, s.r.o. s využitím nástrojů CRM. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing