Využití guerilla marketingu v propagaci malých a středních podniků – Ing. Miroslava Bušková
Ing. Miroslava Bušková
Bakalářská práce
Využití guerilla marketingu v propagaci malých a středních podniků
Use of guerilla marketing in propagation small and middle companies
Anotace:
Bakalářská práce v úvodu seznamuje čtenáře se základními termíny z marketingu, jako je marketingový mix či segmentace. Dále se blíže zaměřuje na guerilla marketing, jehož vymezení je klíčovým cílem pro existenci celé práce. Na základě tohoto teoretického základu bude provedeno srovnání jednotlivých metod využívaných v marketingové praxi a následně definovány jejich výhody a nevýhody. Obě tyto metody …víceAbstract:
In the introduction, the bachelor thesis familiarizes the readers with basic marketing terms such as marketing mix or segmentation. Then it focuses on guerilla marketing, determination of which is the key aim for existence of the thesis. On such theoretical basis, individual methods used in marketing practice will be compared and subsequently their advantages and disadvantages will be defined. Both …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i4rz9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2013
- Vedoucí: Mgr. Evžen Staněk
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Econometric analysis of the effect of TV advertisements on organic webpage visits
Lukáš Veverka -
Analýza obsahu reklamního spotu
Ekaterina Khalkhinova -
Strategická analýza vybrané společnosti (Kuban Agro-product)
Viacheslav Dolbysh -
Analysys of product of Russian restaurants in Prague
Elena Motsenko -
Linguistic Analysis of Brand and Product Names: A Contrastive Study
Jakub Schwan -
Vybraný depozitní produkt – komparativní analýza
Jan Perlík -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková