David Petrmann

Bachelor's thesis

Analýza obchodní strategie OP Papírna, s.r.o. na domácím a zahraničních trzích

The analysis of OP Papírna´s Olšany, s.r.o. business strategy at internal and foreign markets
Abstract:
Práce se zabývá obchodní a marketingovou strategií společnosti OP Papírna, s.r.o. Olšany zaměřující se na výrobu tenkých tiskových papírků aplikujících se jako příbalové letáky ve farmaceutickém průmyslu na domácím a zahraničních trzích. Autor práce popisuje vznik značkového papíru OP, jeho úspěch a využitelnost v praxi a sestavil marketingový mix společnosti. Autor dále sestavil SWOT analýzu, která …more
Abstract:
This thesis deals with the analysis of OP Papírna's Olšany, s.r.o. business and marketing strategy, producing thinprint paper which is aplicated as patient information leaflet at pharmaceutical industry for both the Czech and foreign markets. Author of the thesis describes creation of the OP brand, it's sucess, aplication and creates marketing mix of the company. Author also formed SWOT analysis of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 5. 2013
  • Supervisor: Miroslava Zamykalová
  • Reader: Libor Šanovec

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35374