Analýza obchodní strategie OP Papírna, s.r.o. na domácím a zahraničních trzích – David Petrmann
David Petrmann
Bachelor's thesis
Analýza obchodní strategie OP Papírna, s.r.o. na domácím a zahraničních trzích
The analysis of OP Papírna´s Olšany, s.r.o. business strategy at internal and foreign markets
Anotácia:
Práce se zabývá obchodní a marketingovou strategií společnosti OP Papírna, s.r.o. Olšany zaměřující se na výrobu tenkých tiskových papírků aplikujících se jako příbalové letáky ve farmaceutickém průmyslu na domácím a zahraničních trzích. Autor práce popisuje vznik značkového papíru OP, jeho úspěch a využitelnost v praxi a sestavil marketingový mix společnosti. Autor dále sestavil SWOT analýzu, která …viacAbstract:
This thesis deals with the analysis of OP Papírna's Olšany, s.r.o. business and marketing strategy, producing thinprint paper which is aplicated as patient information leaflet at pharmaceutical industry for both the Czech and foreign markets. Author of the thesis describes creation of the OP brand, it's sucess, aplication and creates marketing mix of the company. Author also formed SWOT analysis of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35374
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedúci: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Libor Šanovec
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35374
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie
Iveta Šotolová -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Marketingová koncepce sportovního a rekreačního areálu Bret
Lukáš Doležal -
Obchodní a marketingová strategie divize logistiky spol. C.S. CARGO a.s. pro leta 2012 - 2014
Tereza Martincová -
Analýza obchodního a marketingového plánu ve vybraném podnikatelském subjektu
Dana Plchová -
Návrh marketingové a obchodní strategie firmy DELONG INSTRUMENTS, a. s.
Monika Štěpánová