Zavádění nových politických značek na český trh a předvolební kampaň těchto stran pro parlamentní volby 2010 – Bc. Andrea Volaříková
Bc. Andrea Volaříková
Diplomová práce
Zavádění nových politických značek na český trh a předvolební kampaň těchto stran pro parlamentní volby 2010
Introduction of new brands on the Czech political market and election campaign these parties for the parliamentary elections 2010
Anotace:
Práce se zabývá zaváděním nových politických značek na český politický trh a kampaní těchto stran pro parlamentní volby 2010. Zkoumány jsou dvě nové politické formace, které v těchto volbách uspěly – Věci veřejné a TOP 09.Jelikož je potřeba na proces zavádění nových politických značek na český trh nahlížet komplexně, pozornost je věnována jak okolnímu prostředí (českému politickému trhu, mediálnímu …víceAbstract:
Master thesis deals with the introduction of new brands on the Czech political market and political campaigns of those parties for parliamentary elections 2010th. It investigates two new political formation which succeed in this election - Public Affairs and TOP 09. As the need for the process of establishing new political brands to look comprehensively, attention is given to the surrounding environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vg6zw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Roman Chytilek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Pink, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOLAŘÍKOVÁ, Andrea. \textit{Zavádění nových politických značek na český trh a předvolební kampaň těchto stran pro parlamentní volby 2010}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/7o0khp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Metody průzkumu veřejného mínění: jejich výhody, limity a etický rozměr
Olha Olašyn -
Vliv průzkumů veřejného mínění na volební účast
Vojtěch Půček -
Odraz vývoje české ekonomiky v průzkumech veřejného mínění
Hana Veselá -
Průzkum veřejného mínění o budování hlubinného úložiště v lokalitě Jistebnice
Alena KLOTZOVÁ -
Průzkum veřejného mínění na způsob obhospodařování ŠLP Masarykův les Křtiny
Jakub Pokorný -
Marketingový průzkum veřejného mínění o využití krajiny na území Královehradeckého a Pardubického kraje a jejich vzájemná komparace
Tereza Kubcová -
Marketingový průzkum veřejného mínění o využití krajiny na území Prahy a Středočeského kraje a jejich vzájemná komparace
Luboš Cidlinský -
Průzkumy veřejného mínění vs. volební modely sázkových kanceláří: Porovnání přesnosti
Radek Zubatý