Bc. Andrea Volaříková

Master's thesis

Zavádění nových politických značek na český trh a předvolební kampaň těchto stran pro parlamentní volby 2010

Introduction of new brands on the Czech political market and election campaign these parties for the parliamentary elections 2010
Abstract:
Práce se zabývá zaváděním nových politických značek na český politický trh a kampaní těchto stran pro parlamentní volby 2010. Zkoumány jsou dvě nové politické formace, které v těchto volbách uspěly – Věci veřejné a TOP 09.Jelikož je potřeba na proces zavádění nových politických značek na český trh nahlížet komplexně, pozornost je věnována jak okolnímu prostředí (českému politickému trhu, mediálnímu …more
Abstract:
Master thesis deals with the introduction of new brands on the Czech political market and political campaigns of those parties for parliamentary elections 2010th. It investigates two new political formation which succeed in this election - Public Affairs and TOP 09. As the need for the process of establishing new political brands to look comprehensively, attention is given to the surrounding environment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 1. 2011
  • Supervisor: doc. PhDr. Roman Chytilek, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Michal Pink, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií