Marketingové strategie časopisu Alfa magazín – Bc. Veronika Decsyová
Bc. Veronika Decsyová
Bachelor's thesis
Marketingové strategie časopisu Alfa magazín
The marketing Strategy of the Alfa Magazine
Abstract:
Zvolení vhodné marketingové strategie před uvedením produktu na trh je neodmyslitelnou nutností. Cílem této práce je popsat a následně aplikovat jednotlivé analýzy a matice, které definují možnosti a tržní postavení produktu, a také velikost a kvalitu samotného trhu. Kromě vnějšího a vnitřního prostředí je nutné představit také samotný produkt, další produkty s ním spojené a hodnoty, které by měl udávat …moreAbstract:
Picking out an appropriate marketing strategy before rolling out the product to the market is necessary. Purpose of this bachelor thesis is to describe and lately apply single analysis, methods and matrices, which define the possibilities and product’s position on the market. As well as quality and options of the market. Apart from internal and external environment is needed to introduce the product …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2018
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/adro3/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2018
- Supervisor: Ing. Jan Mastný
- Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Influencer marketing a cílový zákazník firmy ulivilu s. r. o.
Romana Klimentová -
Influencer marketing a senioři
Alena Havlíčková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Influencer marketing na Instagramu
Tereza MASTÍKOVÁ -
Analýza vnějšího prostředí na zvoleném podniku.
Šárka Radová -
SWOT analýza vybraného minipivovaru
Dominika KONRÁDOVÁ -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Liliana Kopicová -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář