Bc. Veronika Decsyová

Bachelor's thesis

Marketingové strategie časopisu Alfa magazín

The marketing Strategy of the Alfa Magazine
Abstract:
Zvolení vhodné marketingové strategie před uvedením produktu na trh je neodmyslitelnou nutností. Cílem této práce je popsat a následně aplikovat jednotlivé analýzy a matice, které definují možnosti a tržní postavení produktu, a také velikost a kvalitu samotného trhu. Kromě vnějšího a vnitřního prostředí je nutné představit také samotný produkt, další produkty s ním spojené a hodnoty, které by měl udávat …more
Abstract:
Picking out an appropriate marketing strategy before rolling out the product to the market is necessary. Purpose of this bachelor thesis is to describe and lately apply single analysis, methods and matrices, which define the possibilities and product’s position on the market. As well as quality and options of the market. Apart from internal and external environment is needed to introduce the product …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 9. 2018
  • Supervisor: Ing. Jan Mastný
  • Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry (Study in Czech)