Marketingové strategie časopisu Alfa magazín – Bc. Veronika Decsyová
Bc. Veronika Decsyová
Bakalářská práce
Marketingové strategie časopisu Alfa magazín
The marketing Strategy of the Alfa Magazine
Anotace:
Zvolení vhodné marketingové strategie před uvedením produktu na trh je neodmyslitelnou nutností. Cílem této práce je popsat a následně aplikovat jednotlivé analýzy a matice, které definují možnosti a tržní postavení produktu, a také velikost a kvalitu samotného trhu. Kromě vnějšího a vnitřního prostředí je nutné představit také samotný produkt, další produkty s ním spojené a hodnoty, které by měl udávat …víceAbstract:
Picking out an appropriate marketing strategy before rolling out the product to the market is necessary. Purpose of this bachelor thesis is to describe and lately apply single analysis, methods and matrices, which define the possibilities and product’s position on the market. As well as quality and options of the market. Apart from internal and external environment is needed to introduce the product …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/adro3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2018
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DECSYOVÁ, Veronika. \textit{Marketingové strategie časopisu Alfa magazín}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/7ob6e4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing a cílový zákazník firmy ulivilu s. r. o.
Romana Klimentová -
Influencer marketing a senioři
Alena Havlíčková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Influencer marketing na Instagramu
Tereza MASTÍKOVÁ -
Analýza vnějšího prostředí na zvoleném podniku.
Šárka Radová -
SWOT analýza vybraného minipivovaru
Dominika KONRÁDOVÁ -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Liliana Kopicová -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář