Mapování pokroku dítěte s vývojovou dysfázií – Bc. Miroslav Řehoř
Bc. Miroslav Řehoř
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Mapování pokroku dítěte s vývojovou dysfázií
Anotace:
Absolventská práce se zabývá mapováním pokroku předškolního dítěte s vývojovou dysfázií v MŠ speciální. Otevírá otázku rozvoje dítěte s vývojovou dysfázií v dílčích oblastech, během školního roku od září 2022 do května 2023. Osvětluje oblasti řečových schopností, grafomotoriky, motivace k práci a překonávání strachu z vlastní chyby u vybraného dítěte ve světle logopedických a pedagogicko-psychologických …víceAbstract:
The graduation thesis deals with mapping the progress of a preschool child with developmental dysphasia in a special kindergarten. It opens the question of the development of a child with developmental dysphasia in sub-areas, during the school year from September 2022 to May 2023. It illuminates the areas of speech skills, graphomotor skills, motivation to work and overcoming the fear of making a mistake …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2023
Identifikátor:
https://is.jabok.cz/th/mja42/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 10. 2023
- Vedoucí: Mgr. Anna Klimešová
- Oponent: Mgr. Vojtěch Sivek, SDB
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
vyšší odborný program / obor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Práce na příbuzné téma
-
Development of a small open economy with labour market frictions in times of crisis : Non-stationary DSGE model of the Czech economy
Jakub Moučka -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Development of a digital service’s prototype for building a personal development trajectory of Master's degree graduates
Anastasia Kolmykova -
Applying CA to the Understanding of How Interactional Teaching Strategies Contribute to the Development of Communicative Competence: A Case Study of Online English Lessons Delivered to a Group of Four Mature Students
Simona KOUBOVÁ -
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová -
Teaching English to Children with Developmental Dysphasia
Simona Knopová -
Teaching English to Children with Developmental Dysphasia
Tereza Křenová -
Rodičovství v kontextu vývojové dysfázie - zkušenosti a prožívání rodičů v souvislosti s obtížemi dítěte
Kateřina HABRDOVÁ