Veronika Vavřinová

Diplomová práce

POINT OF SALE MARKETING V ČESKÉM PROSTŘEDÍ

Point of sale marketing in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingem v místě prodeje v České republice. Cílem práce je zjistit vztah českých spotřebitelů k point of sale marketingu. Zkoumán je vztah ke komunikaci v místě prodeje obecně i prakticky na příkladu dvou vybraných point of sale kampaní. Diplomová práce čerpá z dotazníkového šetření, z provedených osobních rozhovorů a z vlastního pozorování autorky. Dotazníkového šetření …více
Abstract:
The present master's thesis deals with the point of sale marketing in the Czech Republic. The aim of the thesis is to characterize the attitude of Czech consumers to point of sale marketing. The attitude to point of sale marketing is examined both theoretically and practically using two chosen point of sale campaigns. The thesis uses data from a questionnaire survey, personal interviews and the author …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2015
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57819