Ing. František Kohout, B.S.B.A.

Bakalářská práce

Strategie IT Service Desku zaměřená na zvyšování kvality služeb

IT Service Desk service quality improvement strategy
Anotace:
Práce se zabývá návrhem strategie zvyšování kvality služeb vhodné pro nasazení v rámci informačně technologického Service Desku (dále jen IT Service Desk) a sestává ze dvou částí: teoretické a aplikační. V teoretické části práce seznamuje čtenáře s problematikou poskytování služeb technické podpory, charakterizuje prostředí IT Service Desku a vymezuje pojem kvality ve vztahu k jeho specifickým potřebám …více
Abstract:
The purpose of this paper is to design a service quality improvement strategy applicable to Information Technology Service Desk (IT Service Desk). The paper itself consists of two parts: theoretical and application part. In theoretical part, the paper provides an insight into the specific challenges related to IT service delivery; it describes the IT Service Desk environment, and defines the concept …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní