Strategie IT Service Desku zaměřená na zvyšování kvality služeb – Ing. František Kohout, B.S.B.A.
Ing. František Kohout, B.S.B.A.
Bakalářská práce
Strategie IT Service Desku zaměřená na zvyšování kvality služeb
IT Service Desk service quality improvement strategy
Anotace:
Práce se zabývá návrhem strategie zvyšování kvality služeb vhodné pro nasazení v rámci informačně technologického Service Desku (dále jen IT Service Desk) a sestává ze dvou částí: teoretické a aplikační. V teoretické části práce seznamuje čtenáře s problematikou poskytování služeb technické podpory, charakterizuje prostředí IT Service Desku a vymezuje pojem kvality ve vztahu k jeho specifickým potřebám …víceAbstract:
The purpose of this paper is to design a service quality improvement strategy applicable to Information Technology Service Desk (IT Service Desk). The paper itself consists of two parts: theoretical and application part. In theoretical part, the paper provides an insight into the specific challenges related to IT service delivery; it describes the IT Service Desk environment, and defines the concept …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/upcbn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the Car Clutch Pressure Plate Assembly Quality Characteristics
Tilson Daniel Kamudurai -
Analýza zavádění a využití strategického projektu v podniku
Daniel Malec -
Analýza a zlepšování jakosti s využitím nástrojů managementu jakosti
Jana Doleželová -
Analýza kvality vybraných produktů ve výrobě potravin
Barbora Vahalová -
Návrh na zlepšení obchodní strategie dopravní firmy
Hana Plzáková -
Hodnota času v péči o zákazníky, zdokonalení marketingové strategie IKEA
Lucie Chlupová -
Koncept marketingové strategie podniku pro zvýšení ekonomických ukazatelů vybrané nábytkářské společnosti
Jaroslav Košatka -
Návrh na vylepšení komunikační strategie společnosti U!com v Arménii
Siranush Hakobyan