Strategie IT Service Desku zaměřená na zvyšování kvality služeb – Ing. František Kohout, B.S.B.A.
Ing. František Kohout, B.S.B.A.
Bachelor's thesis
Strategie IT Service Desku zaměřená na zvyšování kvality služeb
IT Service Desk service quality improvement strategy
Abstract:
Práce se zabývá návrhem strategie zvyšování kvality služeb vhodné pro nasazení v rámci informačně technologického Service Desku (dále jen IT Service Desk) a sestává ze dvou částí: teoretické a aplikační. V teoretické části práce seznamuje čtenáře s problematikou poskytování služeb technické podpory, charakterizuje prostředí IT Service Desku a vymezuje pojem kvality ve vztahu k jeho specifickým potřebám …moreAbstract:
The purpose of this paper is to design a service quality improvement strategy applicable to Information Technology Service Desk (IT Service Desk). The paper itself consists of two parts: theoretical and application part. In theoretical part, the paper provides an insight into the specific challenges related to IT service delivery; it describes the IT Service Desk environment, and defines the concept …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/upcbn/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analysis of the Car Clutch Pressure Plate Assembly Quality Characteristics
Tilson Daniel Kamudurai -
Analýza zavádění a využití strategického projektu v podniku
Daniel Malec -
Analýza a zlepšování jakosti s využitím nástrojů managementu jakosti
Jana Doleželová -
Analýza kvality vybraných produktů ve výrobě potravin
Barbora Vahalová -
Návrh na zlepšení obchodní strategie dopravní firmy
Hana Plzáková -
Hodnota času v péči o zákazníky, zdokonalení marketingové strategie IKEA
Lucie Chlupová -
Koncept marketingové strategie podniku pro zvýšení ekonomických ukazatelů vybrané nábytkářské společnosti
Jaroslav Košatka -
Návrh na vylepšení exportní strategie společnosti Piston Rings Komarov s.r.o. pro německý trh
Kateřina Deverová