Učitel prvního stupně základních škol jako oběť mobbingu – Veronika VRBOVÁ
Veronika VRBOVÁ
Master's thesis
Učitel prvního stupně základních škol jako oběť mobbingu
The Occurrence of Mobbing at Primary Schools
Abstract:
Diplomová práce se zabývá výskytem mobbingu na prvním stupni základních škol v Olomouckém kraji. Teoretická část se zaměřuje na definici násilí na pracovišti, přímo samotný mobbing, jeho průběh atd., následně také na prostředí školy a osobnost učitele. Empirická část se týká již daného výzkumu výskytu mobbingu v Olomouckém kraji a jeho výsledků.Abstract:
This diploma thesis deals with the occurrence of mobbing on the first level of elementary schools in the Olomouc region, Czech Republic. The theoretical part focuses on the definition of violence in the workplace, on mobbing itself, its development etc.; it then also focuses on the environment of the school and on the personality of the teacher. The empirical part concerns the given research of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Tomáš Čech, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VRBOVÁ, Veronika. Učitel prvního stupně základních škol jako oběť mobbingu. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Theses on a related topic
-
Přístup učitelů prvního stupně základní školy k výuce tématu "Země a vesmír"
Aneta Kratochvílová -
Problémové vztahy mezi učiteli a rodiči žáků prvního stupně základní školy očima učitelů
Žďárská Žďárská -
Analýza postojů učitelů prvního stupně základních škol k inkluzivnímu vzdělávání
Lucie Kedroňová -
Vnímání první pomoci z kognitivního a afektivního hlediska u budoucích učitelů prvního stupně základních škol
Michaela ROUSOVÁ -
Resilience učitele prvního stupně ZŠ a agresivní žák
Nicola JANEČKOVÁ -
Kázeňské přestupky u nadaných žáků prvního stupně ZŠ ve Zlínském kraji
Tereza Homolová -
Vztah k používání umělé inteligence u budoucích učitelů prvního stupně základních škol.
Alena KANČIOVÁ -
Dyskalkulie z pohledu učitelů prvního stupně základních škol
Sára SALONOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights