Učitel prvního stupně základních škol jako oběť mobbingu – Veronika VRBOVÁ
Veronika VRBOVÁ
Diplomová práce
Učitel prvního stupně základních škol jako oběť mobbingu
The Occurrence of Mobbing at Primary Schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výskytem mobbingu na prvním stupni základních škol v Olomouckém kraji. Teoretická část se zaměřuje na definici násilí na pracovišti, přímo samotný mobbing, jeho průběh atd., následně také na prostředí školy a osobnost učitele. Empirická část se týká již daného výzkumu výskytu mobbingu v Olomouckém kraji a jeho výsledků.Abstract:
This diploma thesis deals with the occurrence of mobbing on the first level of elementary schools in the Olomouc region, Czech Republic. The theoretical part focuses on the definition of violence in the workplace, on mobbing itself, its development etc.; it then also focuses on the environment of the school and on the personality of the teacher. The empirical part concerns the given research of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Tomáš Čech, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VRBOVÁ, Veronika. Učitel prvního stupně základních škol jako oběť mobbingu. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Přístup učitelů prvního stupně základní školy k výuce tématu "Země a vesmír"
Aneta Kratochvílová -
Problémové vztahy mezi učiteli a rodiči žáků prvního stupně základní školy očima učitelů
Žďárská Žďárská -
Analýza postojů učitelů prvního stupně základních škol k inkluzivnímu vzdělávání
Lucie Kedroňová -
Vnímání první pomoci z kognitivního a afektivního hlediska u budoucích učitelů prvního stupně základních škol
Michaela ROUSOVÁ -
Resilience učitele prvního stupně ZŠ a agresivní žák
Nicola JANEČKOVÁ -
Kázeňské přestupky u nadaných žáků prvního stupně ZŠ ve Zlínském kraji
Tereza Homolová -
Vztah k používání umělé inteligence u budoucích učitelů prvního stupně základních škol.
Alena KANČIOVÁ -
Dyskalkulie z pohledu učitelů prvního stupně základních škol
Sára SALONOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva