Business Plan: Possibilities of Launching Internal Social Networks at Czech Universities – Peter Šándor
Peter Šándor
Master's thesis
Business Plan: Possibilities of Launching Internal Social Networks at Czech Universities
Podnikatelský plán: Možnosti zavedení vnitropodnikových socialnich sítí na českých vysokých školách
Abstract:
Cílem této práce je zmapovat vzdělávací prostředí a trendy relevantní pro zavedení interních sociálních sítí na českých vysokých školách. Na základě těchto poznatků vypracovat podnikatelský plán pro zahájení interních sociálních sítí na českých veřejných vysokých školách. První část se zabývá teoretickými východisky tvorby podnikatelského plánu, jakož i jeho použitím, formou a strukturou. Dále zobrazuje …moreAbstract:
The goal of this thesis is to map the educational environment and trends relevant for the implementation of internal social networks at Czech universities. Based on these findings to deliver viable business plan for launching internal social networks at Czech public universities. First part deals with the theoretical background of the business plan formation as well as its usage, forms and structure …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 2. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48050
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2015
- Supervisor: Martin Lukeš
- Reader: Jan Mareš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48050
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Využití vnitropodnikové sociální sítě Yammer a jeho přínos pro interní komunikaci
Aneta Svobodová -
Virtuální sociální sítě a jejich dopad na vnitropodnikovou komunikaci
Kateřina Ondrušová -
Návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook se zaměřením na employer branding
Nikola MALÁ -
Využití profesionálních sociálních sítí
Veronika Božičová -
Sociální média v podnikové praxi
Lenka Střelbová -
Social Network: The Affect Of a Social Network Specialized For University.
Anar Mammadhasanov -
Publikační strategie univerzitních knihoven na sociálních sítích
Tomáš Pakhoffer -
Specifika propagace na sociální síti LinkedIn
Lucie Kuhnová